Pàgines

divendres, 19 d’octubre del 2012

Carrer de la Nau


El meu carrer  no té gaires coses, però jo les valoro molt perquè les veig des de que era petit. Una d'elles  són els tres blocs de pisos que formen part de l'illa de cases que hi ha situada entre els carrers Basea, i Abaixadors. Em sento a gust perquè tots els veïns ens coneixem. També hi han tres restaurants i un d'ells ès de la meva família. 
                                      
El meu carrer està situat a Barcelona, al barri de La Ribera, al districte de Ciutat Vella, un barri tranquil, que està  situat al costat del Port de Barcelona. Davant de casa meva està la plaça Víctor Balaguer, on hi han quatre contenidors i moltes motos aparcades. Pel carrer, estret i llarg, passen pocs cotxes, però en paral·lel al meu carrer hi ha  la Via Laietana, una zona molt transitada de la ciutat.

Prop de casa meva hi ha una de les esglésies més boniques de Barcelona, està en el carrer Argenteria, al darrere de casa meva, es diu Santa Maria del Mar i es va començar a construir l'any 1329.

Bouba


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada