Pàgines

divendres, 26 d’abril del 2013

Carrer Sant Pere Mitjà, el meu amic

El meu carrer està situat al districte de Ciutat Vella i al barri de Sant Pere, Santa Caterina i la Ribera. No té gaires flors, però les poques que hi ha em fan somriure. Per aquest carrer passen molts gossos, i això també m'agrada. 

Al meu carrer hi ha tant sols nou portals. Des de la meva habitació no es veu res perquè és interior i no té finestra. Des del menjador es pot veure l'edifici del davant, als seus balcons hi ha una planta de marihuana i sempre hi ha roba estesa. Els balcons estan pintats de color marró i les portes velles de color negre i de metall. 

Al costat del meu portal hi ha un bar que normalment  està tancat al matí, però a les nits sempre està obert. Encara que sigui un local privat,tothom  s'adona de la seva existència perquè la gent que el visita tira els cigarrets a terra i com és un carrer petitet s'embruta de seguida. 

Els meus veïns són molt simpàtics i amables, excepte els que tinc sota de casa que sempre estan amb la música alta y fan crits i que per més que els hi diguis, ells sempre van a la seva bola, no tenen remei. He observat que tots els veïns, en general, tenen la mania de treure les escombraries al matí... I en realitat no es pot fer!!!!!

La meva veïna és molt amable, sempre em dona caramels de mel i de cafè. Conec a la seva gosseta, es diu Trufa. Té el cabell de color taronja, el nas rosadet i petitet, les potes curtes i la cua llarga.

Davant del meu portal hi ha una parròquia. El capellà Josep Maria i la seva dona, que no sé com es diu, són molt amables, sempre em donen Cola-cao i llet i alguns que altres caramels.

Així que encara que el meu carrer no es perfecte, no el canviaria per res del món.

Daniel

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada